Το Πρόγραμμα Boutique Hotel διοργάνωσε με επιτυχία B2B εκδήλωση και ταξίδι εξοικείωσης (Fam Trip)

 

Με κεντρικό μήνυμα το «Love to Host You», το Πρόγραμμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος φιλοξένησε 23 διακεκριμένους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου στην Αθήνα, από τις 11 έως τις 13 Ιουνίου. Την Τετάρτη 12 Ιουνίου, το πρόγραμμα διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) στην Ύδρα, με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού. Οι influencers και content creators, αναγνωρισμένοι για τον ρόλο τους στην προβολή τουριστικών προορισμών, εξερεύνησαν τις ομορφιές της Ύδρας και δημιούργησαν υψηλής ποιότητας ψηφιακό περιεχόμενο εμπνευσμένο από τη μοναδική της ατμόσφαιρα.

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου, το Πρόγραμμα Boutique Hotel διοργάνωσε B2B εκδήλωση με τίτλο «Networking with Digital Content Creators: Be Inspired, Learn, Grow Your Business» στο ξενοδοχείο Grande Bretagne στην Αθήνα. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια εξαιρετική πλατφόρμα για περισσότερα από 200 μέλη του προγράμματος να δικτυωθούν με κορυφαίους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου από το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Σερβία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ουγγαρία και την Ελλάδα. Οι συμμετέχοντες εμπνεύστηκαν από πρακτικές δημιουργίας περιεχομένου προσαρμοσμένες σε δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως Facebook, Instagram, TikTok και YouTube.

Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης στις ξενοδοχειακές λειτουργίες και την προώθηση, ενώ συμμετείχαν σε πλήθος B2B συναντήσεων με στόχο τη διερεύνηση συνεργασιών με τους δημιουργούς περιεχομένου. Ο διακεκριμένος ειδικός στην Τεχνητή Νοημοσύνη, κ. Θεόδωρος Μούλος, παρουσίασε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ομιλία σχετικά με το πώς η AI μπορεί να ενισχύσει την ανάπτυξη και την αναγνωρισιμότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα μέλη του Προγράμματος Boutique Hotel είχαν τη δυνατότητα να:

Η κα. Αιμιλία Βλάμη, διευθύντρια του Προγράμματος Boutique Hotel, υπογράμμισε τη διαρκώς αυξανόμενη συμμετοχή των μελών, τονίζοντας ότι ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία αναγνωρίζουν τα οφέλη της ένταξης στην κοινότητα των Boutique Hotels. Επισήμανε επίσης ότι η εκδήλωση σηματοδοτεί την απαρχή του νέου brand του προγράμματος, «Greek Heart», το οποίο ξεκινά το ταξίδι του στη διεθνή σκηνή.

Αναφερόμενος στο πρόγραμμα, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, δήλωσε: «Με βάση το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας του Προγράμματος Boutique Hotel, “Love to Host You”, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε 23 διακεκριμένους δημιουργούς ψηφιακού περιεχομένου στην Αθήνα. Οι συναρπαστικές εικόνες, τα βίντεο και οι αφηγήσεις τους εμπνέουν τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν νέες εμπειρίες στη φιλοξενία. Με αυτή την B2B εκδήλωση, το Πρόγραμμα Boutique Hotel επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για ενημέρωση, εκπαίδευση και προώθηση των μελών του.»

Η εκδήλωση όχι μόνο ενίσχυσε τους δεσμούς στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά έθεσε και τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες που μπορούν να οδηγήσουν σε καινοτομία και ανάπτυξη. Καθώς το ψηφιακό περιεχόμενο συνεχίζει να διαμορφώνει το τοπίο της φιλοξενίας, εκδηλώσεις όπως αυτή είναι καθοριστικής σημασίας, βοηθώντας τα ξενοδοχεία να παραμείνουν μπροστά στις εξελίξεις και να αξιοποιήσουν νέες τεχνολογίες για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών.

 

      

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.